Snel aan de slag met HRM
In de module PM Record HRM worden de personeelsgegevens, de functieaanduidingen, de verantwoordelijkheden en de rollen binnen de organisatie opgeslagen.
Bekijk een demo
NIEUW in HRM
Laatst toegevoegd: de omschrijvingen van de verantwoordelijkheden kunnen gewijzigd worden. Het gaat hierbij om de velden ‘Cliëntbegeleider’, ‘Declarant’, ‘Accountant’, ‘Fiscaal adviseur’ en ‘Interne kwaliteitsbeoordelaar’.
Uitgelichte instructies

Tabblad verlof
Gebruik het tabblad ‘Verlof’ om een visueel overzicht te maken van alle verlofsaldi en de geplande en gerealiseerde verlofuren. Er kan een jaar terug en een jaar vooruit worden gekeken.
Hier is het tevens mogelijk om - eventueel zonder inmenging van de betreffende medewerker - een verlof in te plannen.

Collega beheerder maken
Een collega (mede)beheerder maken? Ga naar het tabblad 'Dienst'. In dit dit tabblad wordt een overzicht getoond van alle speciale verantwoordelijkheden die aan de betreffende medewerker zijn toegewezen. Een beheerder kan de rol aanpassen door de optie ‘Beheer personeels-verantwoordelijkheden’ in het menu aan te klikken.

Beveilig het personeelsdossier
In de applicatie worden de personeelsdossiers afgeschermd voor andere collega's. Maar aangezien bestanden die in HRM zijn opgeslagen, vaak op een interne netwerkschijf staan, is het raardzaam om ook daar te zorgen voor voldoende beveiliging.
Als u deze module voor de eerste keer opstart is de locatie van het personeelsdossier standaard bepaald als submap van uw digitale (klanten)dossier. Wijzig dit z.s.m.
- Bepaal de locaiie en leg deze locatie vast ‘Beheer - Locatie personeelsdossier wijzigen’
- Laat uw systeembeheerder de betreffende locatie vervolgens vastleggen als onzichtbaar netwerkstation ($) voor elk van uw medewerkers.