Afdrukken

(Installatie)handleiding release 9

Voordat u start met de installatieprocedure vragen wij graag uw aandacht voor het volgende.

  1. Installatie PM-UpdateManager 9
    PM-Record 9 installeert u met een nieuwe versie van de Updatemanager.
    U heeft zich zojuist ingeschreven via de website en bent automatisch naar de webpagina geleid waar u onderaan PM-UpdateManager 9 kunt downloaden en vervolgens kunt installeren.
    Indien de installatie op meer dan één werkplek moet worden uitgevoerd kunt u er voor kiezen de Instal-latiebestanden van de Updatemanager eenmalig te downloaden en op een centrale en voor betreffende werkplekken bereikbare locatie te plaatsen.
    De installatie van de Updatemanager voert u uit op elke werkplek waar PM-Record 8 staat.

  2. Installatie PM-Record 9
    Als de Updatemanager is geïnstalleerd kunt u deze opstarten om PM-Record 9 te installeren.
    • Tijdens de update kan worden aangegeven of gebruik wordt gemaakt van een Single user of een Multi user configuratie. Als uw licentie voor PM-Record meer gebruikers toe staat en u heeft PM-Record 8 op verschillende werkplekken geïnstalleerd, dan kiest u voor Multi user.
    • Bij een Multi user installatie geeft u een netwerklocatie aan waarvoor alle gebruikers binnen uw or-ganisatie lees- en schrijfrechten hebben. Op deze locatie worden de gemeenschappelijke instellingen opgeslagen, zoals naam en locatie van de database en digitaal dossierpad.
    • Indien u geen licentie heeft voor de module FILE, dan wordt u een locatie gevraagd waar een standaard versie van het digitaal dossier wordt geplaatst. Ook voor deze locatie zijn lees- en schrijfrechten nodig.
    • Bij de update van de eerste werkplek wordt de bestaande database geschikt gemaakt voor PM-Record 9. Dit kan alleen worden uitgevoerd als niemand ingelogd is in PM-Record 8.
    • Wij adviseren een backup te maken van de database voordat de installatie wordt uitgevoerd.
    • De update van de eerste werkplek duurt vijf tot twintig minuten, afhankelijk van de omvang van de database. Elke volgende werkplek duurt enkele minuten, mede afhankelijk van de snelheid van de internetverbinding.
  3. In gebruik name PM-Record 9
    Het nieuwe autorisatiesysteem is sterk vereenvoudigd. Het is echter niet compatibel met het systeem dat u in Record 8 gebruikt. Na installatie van PM-Record 9 heeft elke medewerker in de rol van ‘gebruiker’ toegang tot het systeem. Ingelogd als ‘ADMIN’ kan de rol van ‘Beheerder’ worden toegewezen en kunnen ook rechten van medewerkers worden beperkt.

Download installatiehandleiding (PM-Record versie 8 naar 9)(PDF)

Download gebruikershandleiding van PM-Record 9 (PDF)

Pro Management Software | Lijstersingel 15 | 2902 JD | Capelle aan den IJssel | T: 010 - 4517676 | Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Inloggen | Powered by transparant-small