PM-Connector® Snelstart
Nieuw is de PM-Connector® SnelStart. U treft nu “PM-Connector SnelStart” aan in de lijst met beschikbare fdf’s. Nadat u deze fdf heeft geselecteerd kunt u de knop “Aanmelden en administratie instellingen” gebruiken om voor de geselecteerde relatie de juiste SnelStart administratie te selecteren.
U klikt op de omkaderde knop om een SnelStart keuzelijst in beeld te krijgen. Daar kiest u de gewenste administratie. Vervolgens dient u uw gebruikersnaam en wachtwoord voor deze administratie op te geven. Als u deze niet invult dan zal Snelstart er iedere keer om vragen.
Standaard worden de aanmeldgegevens enkel voor uzelf gebruikt. Het is mogelijk om aan te geven dat de aanmeldgegevens door iedere PM-Record gebruiker binnen uw organisatie gebruikt kunnen worden.
Op het moment dat u een saldibalans gaat exporteren krijgt u de mogelijkheid om de begin en einddatum van de periode te controleren of aan te passen. SnelStart zal namelijk een Auditfile genereren over de gewenste periode. Daarbij is het essentieel dat begin en einddatum correct zijn.
De PM-Connector® SnelStart werkt vanaf Snelstart versie 12.12.